Založ si blog

Vysvetlí niekto Martinovi Daňovi čo je to slušnosť a demokracia?

Asi ťažko, ale verím, že sa o to niekto aspoň pokúsi.

Ak niekto nevie, kto je Martin Daňo, tak to je GINN (GINN je združenie na ochranu verejného záujmu, boj proti korupcii, klientelizmu a rodinkárstvu a nespravodlivosti) a v minulosti aj štatutárny zástupca desiatok firiem v SR a aj v zahraničí.

V podstate som toho pána registroval, niečo som si z jeho tvorby pozrel a urobil som si na to názor, že okrem rôznych kritických vyjadrení až urážok mu ide často aj o dobrú vec. Po jeho osobnej prezentácii vo voľbách do EP som však skonštatoval, že v niektorých veciach má ešte rezervy.

V ostatných dňoch sa mi do FB profilu od niektorých mojich priateľov alebo od ich priateľov dostávali správy o pripravovanej otvorenej a verejnej konfrontácii pánov Martin Daňo a Ivan Katrinec v relácii Informačná vojna jedného slovenského internetového rádia. Tak som si to on-line vypočul a po opakovaných apeloch na potrebu demokracie, resp. že on Martin Daňo je demokrat, som zhodnotil priebeh diskusie v mjom príspevku na FB profile pána Martina Daňa.

Ten investigatívny novinár, demokrat, bojovník za spravodlivosť a za práva občanov, ako aj čestný občan viacerých štátov EÚ sa mi za môj príspevok stihol vyhrážať, že vraj na mňa pripravuje nejaké otázky (hoci neviem prečo) a vzápätí ma na svojej stránky zablokoval.

Obsah môjho príspevku bol nasledovný:

Pôvodne som chcel cez mail do rádia položiť otázku, prečo pán Daňo namiesto odpovedí na otázky ostatných dvoch zo štúdia sa odpovediam iba vyhýba alebo uráža až útočí na svojho diskutéra.

Po vyjadrení pána Daňa, v ktorom postavil počet koní v opatrovaní pána Katrinca na roveň toho, že on má 45 firiem, som už iba skonštatoval, že podľa mňa sa prejavuje ako typický biely kôň. Verím tomu, že si o tejto osobe urobí názor každý poslucháč tej relácie.

V závere môjho mailu do SV som poprosil pána Lichtnera, aby on ako čestný človek vyzval pána Daňa, aby sa vzdal ochrany daňového tajomstva v záujme vyšetrenia podozrenia z daňových podvodov firiem, ktoré boli v tejto relácii Informačná vojna spomínané.

Už sa to do vysielania nedostalo, takže sa musíme na to pána Daňa spýtať nejako inak. Preto sa ho touto cestou pýtam, či umožní Daňovým úradom uverejniť informácie z tých údajne nepravdivých informácií na internete o čudných obchodoch jeho firiem.

Toto sa mi už stalo v prípade iných „spravodlivých“ demokratov, ktorých dnes vyšetrujú orgány činné v trestnom konaní.

Žeby to bola nejaká univerzálna charakteristika určitého „druhu demokratov“? Uvidíme.

Ten, kto rozhodol voľby.

25.03.2019

Na úvod napíšem, že podľa môjho hodnotiaceho úsudku voľby rozhodol jeden mladý, na-myslený a arogantný človek Emil, ktorý je označovaný ako „nadaný študent“ a ktorý po prvom kole prezidentských volieb uverejnil príspevok na FB, v ktorom napísal toto: Mnohí čitatelia poznajú následné diskusie k tejto „záležitosti“, takže nebudem uverejňovať ďalšie [...]

Let it be, let it be

09.04.2018

Nechaj to tak, nechaj to tak, staraj sa len o tú svoju cestu pri riešení svojich problémov. Lebo veď vidíš, že aj keď aktuálne všetci rozprávajú o tom, ako chcú zmeniť veci, ktoré priviedli ľudí opäť do ulíc, tak ani o vysvetlenie podstaty väčšiny príčin a ani o návrh možného riešenie (viď Petícia za to ako na to pri zastavení rozkrádania rôznych dotácií ) nie [...]

Petícia za to ako na to pri zastavení rozkrádania rôznych dotácií.

08.04.2018

Alebo ako by konečne malo prestať postačovať vydanie čestného klamstva na získanie nenávratných dotácií z verejných zdrojov. V noci z 11.3. na 12.3. 2018 som do NR SR podal petíciu za prijatie opatrení pre upokojenie narastajúceho napätia v spoločnosti a za odstránenie súvisiacich príčinných nedostatkov v legislatíve SR. Po výzve od kompetentnej zložky NR SR na [...]

Tibor Gašpar

Gašpar: Slovensko zaznamenalo nárast nelegálnej migrácie z Ukrajiny o 82 percent

29.04.2024 12:20

Podľa neho ide o reakciu na Kyjevom nedávno prijatú novelu mobilizačného zákona.

lešť

Vojaci si v Lešti preverili svoju pripravenosť v rámci cvičenia Strong Cohesion 2024

29.04.2024 12:01

Na cvičení sa zúčastnilo takmer 1 500 vojakov šiestich armád NATO so 400 kusmi vojenskej techniky.

Ruská polícia, poriadková polícia, Petrohrad,

Militanti zaútočili na policajtov v Rusku, hlásia sedem mŕtvych. Útočili aj pred týždňom

29.04.2024 11:20

Ozbrojenci severne od mesta Karačajevsk začali proti dopravným policajtom paľbu z automatických zbraní a hodili na nich výbušné zariadenia.

ide o pravdu, dzurinda

Dzurinda: Nie je najmenší dôvod zvažovať alternatívu k EÚ

29.04.2024 11:15

Expremiér pred 20 rokmi doviedol Slovensko do Európskej únie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 234006x
Priemerná čítanosť článkov: 3774x

Autor blogu

Kategórie