Nemám rád chrapúňov z facekook-u.

9. augusta 2015, slade, Nezaradené

To sú takí, ktorí potrebujú šíriť svoje pseudo-politické výkriky cez facebook a potom, keď im odpoviete na ich otázku, tak sa Vás ešte pokúsia uraziť a potom využijú možnosti facebook-u a urobia Vás „neviditeľným“, hoci ich útoky na Vás „ich ovce“ ďalej vidia, resp. môžu vidieť

V podstate mi to je jedno, pretože na potvrdenie pravdivosti mnou vyjadreného názoru mi to stačí. Ale spôsob, akým to dnes urobil nejaký Peter Pčolinský, ma vytočil a tak dávam von túto informáciu. Jeho príspevky sa mi objavili v profile zrejme preto, že niekto z mojich priateľov zdieľal pseudo-politickú reklamu menovaného pána.

Takže zatiaľ sú u mňa na zozname najvyššie Peter Matula, Jozef Tinka a Peter Pčolinský. Ak máte podobnú skúsenosť, podeľte sa.