Založ si blog

Archív: september, 2015

Ja som Fico! A keď je treba, tak aj Merkel!

Keď som dnes počúval pani Merkel, ako nám všetkým oznamovala jej vážne zistenie, že problémy s migračnou vlnou, resp. vlnami je potrebné riešiť v tých krajinách, odkiaľ migranti odchádzajú, tak som si povedal v poslednej dobe moju obľúbenú hlášku, že „Dobré ráno stará mama!“ (nenarážam na vek pani Merkel, to sa používa ako úsmevné vyjadrenie názoru, […]

Pokračovanie článku

Keby som bol riaditeľom zemegule.

V diskusii k článku „Islamský štát je tiež iba dôsledkom a nie príčinou!“ mi niekto položil viacero sugestívnych otázok, ktoré boli zakončené otázkou/výzvou, že „Si predstav, že si riaditeľ zemegule, tak ako to vyriešiš? :-)))“. Tak som v tej diskusii zareagoval odpoveďou s 5 bodmi,v ktorých som uviedol opatrenia z určitého hľadiska podľa […]

Pokračovanie článku

Podpora výzvy k ľudskosti, povýšenectvo alebo politická pretvárka?

Dnes sa v Bratislave uskutočnili dve akcie, ktoré mali obidve ako svoju nosnú myšlienku problematiku migrantov, resp. hľadanie možných spôsobov jej riešenie. Jednou bolo zhromaždenie „Spoločne za Slovensko, proti islamizácii Európy a imperializmu USA“ s viacerými prejavmi bez ozvučenia na Námestí SNP, ktorú podľa informácií z internetu organizoval pán Martin […]

Pokračovanie článku

Islamský štát je tiež iba dôsledok a nie príčina!

Mohol by som obsah tohto článku obmedziť iba na moje obľúbené konštatovanie „Dobré ráno stará mama!“, resp. s ohľadom na vek niektorých lídrov EÚ na „Dobré ráno dedo!“. Inak totiž neviem ohodnotiť viacero vyjadrení politikov EÚ, ktoré som si vypočul vo viacerých správach, resp. som si prečítala si viacerých internetových médiách, že je […]

Pokračovanie článku

Politici celého sveta sú na trvalej dovolenke a teroristi a mafia majú hody.

Dnes 5. septembra 2015 sa vrátili z dovoleniek politici a aj pracovníci RTVS pre O 5 minút 12 a konečne v nasledovanejšej diskusnej relácii poskytli konfrontáciu politických hľadísk zmäteným občanom, zavaleným množstvom informácií k situácii s nárastom migrantov z arabských a afrických krajín z rôznych internetových a aj printových zdrojov. Podľa mňa síce občanom […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 233308x
Priemerná čítanosť článkov: 3763x

Autor blogu

Kategórie