Založ si blog

Čo teda už vlastne nie je podvod?

Pred nejakými týždňami som bol najskôr prekvapený, keď som sa pri jednom výjazde z Bratislavy najskôr dozvedel, že niekto má „Rozum pravice a srdce ľavice“ a o niečo málo neskôr ma zase iný, rozhodne postavený politik presviedčal, že „Dobrý štát slúži všetkým“. Akosi rýchlo ubehli posledné dva – tri roky a tak mi nedošlo, že sa už blížia parlamentné voľby a že obdobie sucha pre médiá a mediálne agentúry sa blíži ku koncu a prichádza krátkodobé obdobie hojnosti. Charlie SDKÚ ma v tom už iba utvrdil.

Blížiace sa parlamentné voľby však aktivizovali nielen nové „polo mimoparlamentné“ strany, ale ako som sa dozvedel napr. z tohto článku, tak vysoký termín naštartoval aj nemálo občanov, ktorí sa rozhodli založiť politickú stranu alebo hnutie. To som v podstate iba registroval, pretože obdobné dianie sa v spoločnosti objavuje v podstate pred každými voľbami, konajúcimi sa v riadnom termíne.

Čo ma však prinútilo zbystriť pozornosť, bol článok „Edov SEN“ od pána Pavla Kollára, na ktorý mi poslal link jeden môj známy, keďže vedel, že poznám Eduarda Chmelára, resp. že som s ním v ostatných mesiacoch diskutoval na tému odluky cirkvi od štátu a aj o korupcii pri získavaní dotácií z eurofondov.

Nešlo ani tak o to, že Eduard Chmelár sa rozhodol vstúpiť do politiky, pretože tie pokusy už mal aj predtým, aj keď to skúšal cez nejaké existujúce strany a teraz prišiel s vlastným projektom politického hnutia SEN. Zaujala ma jedna veta v tom článku pána Kollára, ktorú si dovolím odcitovať.

„Dnes keď sa v prieskumoch zvoliteľnosti  údajne  kupuje percento za 50 000 eur bude mať Edo čo robiť, aby prekročil do začiatku ostrej predvolebnej jesene 3%.“

Preto ma napadol jednak ten názov článku ako analógia jednej reklamy so sloganom „To už tu naozaj nikto nič negarantuje!“, ale zároveň som si položil otázku, kto je za „kvalitu“ našej politickej scény zodpovedný viac.

Sú za stav našej politickej scény zodpovední viac politici alebo viac mecenáši v ich pozadí alebo sú skôr zodpovední „zarábajúci výrobcovia percent po 50 000 eur“? A čo teda vlastne už nie je podvod?

Ten, kto rozhodol voľby.

25.03.2019

Na úvod napíšem, že podľa môjho hodnotiaceho úsudku voľby rozhodol jeden mladý, na-myslený a arogantný človek Emil, ktorý je označovaný ako „nadaný študent“ a ktorý po prvom kole prezidentských volieb uverejnil príspevok na FB, v ktorom napísal toto: Mnohí čitatelia poznajú následné diskusie k tejto „záležitosti“, takže nebudem uverejňovať ďalšie [...]

Let it be, let it be

09.04.2018

Nechaj to tak, nechaj to tak, staraj sa len o tú svoju cestu pri riešení svojich problémov. Lebo veď vidíš, že aj keď aktuálne všetci rozprávajú o tom, ako chcú zmeniť veci, ktoré priviedli ľudí opäť do ulíc, tak ani o vysvetlenie podstaty väčšiny príčin a ani o návrh možného riešenie (viď Petícia za to ako na to pri zastavení rozkrádania rôznych dotácií ) nie [...]

Petícia za to ako na to pri zastavení rozkrádania rôznych dotácií.

08.04.2018

Alebo ako by konečne malo prestať postačovať vydanie čestného klamstva na získanie nenávratných dotácií z verejných zdrojov. V noci z 11.3. na 12.3. 2018 som do NR SR podal petíciu za prijatie opatrení pre upokojenie narastajúceho napätia v spoločnosti a za odstránenie súvisiacich príčinných nedostatkov v legislatíve SR. Po výzve od kompetentnej zložky NR SR na [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 233314x
Priemerná čítanosť článkov: 3763x

Autor blogu

Kategórie