Založ si blog

Pán prezident Kiska, potrebujeme vysvetlenie ohľadne propagandy.

V posledných dňoch (boli viac než dva) som s napätím očakával, aké šidlo sa vykľuje z rôznych scenárov prevratu v Kremli, ktorý bol v jednom príspevku zo 14.3. 2015 dokonca už od 13.3. 2015 podrobne popísaný s detailnými informáciami, v ktorých bolo iba občas použité niektoré zo zaklínacích slovíčok „udajne“, „zrejme“, „vraj“, …

V rámci možností a aj času som si preveril zdroj, resp. zdroje, ktoré boli uvedené najmä v blogu s názvom „Údajný vojenský převrat v Rusku“ od autorky Andrei Kostlánovej. Ide s ohľadom na aktuálnosť o pomerne obsiahly blog s množstvom odkazov na dôkazy, potvrdzujúce chronológiu udalostí, smerujúcich k uskutočneniu údajného vojenského prevratu v Rusku v závere minulého týždňa, podľa ktorého bol V. Putin bol zosadený a moc prevzala skupina nejakých generálov s pomocou ľudí z okolia V. Putina (bol spomínaný Nikolaj Patrušev). Aj keď to bolo časované na piatok trinásteho, kedy je lepšie v mediálnom priestore neveriť ničomu a nikomu, tak som predsa len očakával ďalší vývoj tejto možnej propagandy.

Keď v pondelok 16.3. 2015 sa už aj našich topkách a neskôr aj hnonline.sk objavili články, obsahujúce také isté, resp. aj ďalšie informácie o zásadnom dianí okolo V. Putina, tak to už som spozornel. RTVS síce v žurnále o 18:00 hod. a ani v aktuálnych správach nič, ale hnonline.sk som doteraz považoval za noviny mimo konšpiračnej zóny. Zverejnenie informácií o uskutočnenom stretnutí V. Putina s kirgizským prezidentom Atambajevom v Petrohrade 16.3. 2015 to však celé opäť vrátilo do reálnej reality. Teda aspoň do ďalšieho spustenia nejakej propagandistickej informačnej kampane.

Kto ale v tomto prípade túto kampaň spustil? Komu sme teda my radoví občania skočili na propagandistický lep? Naozaj by ma zaujímalo vysvetlenie prezidenta Kisku o akú propagandu, resp. koho propagandu teda napr. v tomto prípade ide, resp. komu sme v tomto prípade tak kúsok podľahli.

Podľa množstva dosť nenávistných článkov – blogov tej osoby Andrea Kostlánová voči konaniu V. Putina, ktoré sú vždy a dlhodobo (ešte pred Majdanom) plné aj dosť faktografických informácií, sa zrejme nejedná o priamo organizovanú Ruskú propagandu, zacielenú na menovanú Andreu Kostlánovú, to by sme ich zase preceňovali, aj keď by sa to zrejme niektorým veľmi hodilo. Aj dlhodobo prekalkulované uverejňovanie Ruskou stranou manipulovaných informácií by ťažko viedlo k takému „zloženiu“ údajov, aké   sú uverejnené v spomínaných článkoch.

Takže kto v tomto prípade manipuloval s názorom radových občanov a aj médií? Vysvetlenie nemusí predložiť samotný prezident Kiska. Postačí aj vysvetlenie od A. Dulebu alebo od človeka Juraj Smatana, ktorý má v tomto štáte vo všetkom „zvláštnom“ najviac jasno. Lebo ja, resp. my radoví inak podľahne propagande a nebudeme ani vedieť o koho propagandu idete. A to by mnohých iste mrzelo najviac! Také neidentifikované podľahnutie môže zanechať riadne zlé stopy.

Let it be, let it be

09.04.2018

Nechaj to tak, nechaj to tak, staraj sa len o tú svoju cestu pri riešení svojich problémov. Lebo veď vidíš, že aj keď aktuálne všetci rozprávajú o tom, ako chcú zmeniť veci, ktoré priviedli viac »

Petícia za to ako na to pri zastavení rozkrádania rôznych dotácií.

08.04.2018

Alebo ako by konečne malo prestať postačovať vydanie čestného klamstva na získanie nenávratných dotácií z verejných zdrojov. V noci z 11.3. na 12.3. 2018 som do NR SR podal petíciu za prijatie viac »

Oznámenie redaktorov odmietam ako nekonkrétne gesto.

04.04.2018

v stredu 4.4. 2018, teda v deň výročia oslobodenia Bratislavy, som si na niektorom internetovom portáli prečítal text niečoho, čo sa podľa obsahu javí byť oznámením redaktorov RTVS, pod ktorým viac »

medveď biely

Uhynul jediný medveď biely narodený v tropickom pásme, podľa ochranárov tam nemal čo hľadať

25.04.2018 10:34

Medveď sa narodil v zoologickej záhrade. Trpel artritídou, mal problémy s chrupom a infekciu uší.

CZECH-GOVERNMENT/

Babiš žaluje Nový čas za článok o spolupráci s ŠtB. Chce milión eur

25.04.2018 10:05

Český premiér žaluje vydavateľa denníka Nový Čas za článok z rozhovoru s expríslušníkom ŠtB Jánom Sarkocym, ktorý ho označil za vedomého spolupracovníka.

India zznásilnenie guru Bapu

Indický súd uznal vinným zo znásilnenia známeho duchovného vodcu

25.04.2018 09:32

Súd dospel k záveru, že sedemdesiatsedemročný Bapu v roku 2013 znásilnil šestnásťročné dievča v Ášrame - na mieste duchovného rozjímania.

Trump

Sudca nariadil Trumpovi obnoviť program na ochranu mladých imigrantov

25.04.2018 09:18

Federálny sudca John D. Bates z hlavného mesta Washington vo verdikte uviedol, že rozhodnutie zrušiť program známy pod skratkou DACA bolo "nezákonné".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 61
Celková čítanosť: 155981x
Priemerná čítanosť článkov: 2557x

Autor blogu

Kategórie