Založ si blog

Archív: február, 2015

Slovo troll je ako „zmizík“.

Pred cca 2 hodinami som zareagoval na článok s názvom „Trollovia na Slovensku“, ktorý napísal jeden nemenovaný pán Schutz. Moja reakcia bola v tomto krátkom článku, ktorý obsahoval iba dve krátke vety. Mal som za to, že v blogerskej komunite to bude pre vyjadrenie názoru stačiť. Zrejme to bolo vyhodnotené tak, že tých pár slov a jedne link pre blog nestačí, a tak […]

Pokračovanie článku

Ako vlastne vyzerá troll? Takto.

Trollovia na Slovensku. Momentálne sa mi nežiada dodať viac.

Pokračovanie článku

Nepodľahol som propagande, ale mám pochybnosti pán prezident Kiska!

Prezident Kiska sa v nedeľu 22.2. 2015 v Kyjeve zúčastnil za občanov Slovenska na Pochode dôstojnosti, ktorý je spomienkou na demonštrácie na Majdane spred roka. V súvislosti s touto jeho štátnickou aktivitou boli okrem iného prezentované aj informácie o vyjadreniach prezidenta SR v duchu, že každý, kto nepodľahol ruskej propagande, nemôže mať podľa prezidenta SR Andreja […]

Pokračovanie článku

80 % voličov SR ignoruje kultúrno-hodnotové témy!

Aj takéto „vyhodnotenie“ výsledkov referenda zo 7.2. 2015 sa môže verejnosť dozvedieť. Podľa zástupcu šéfredaktora týždenníka .týždeň FERA MÚČKU 80 % občanov – voličov, ktorí neprišli hlasovať v rámci spomínaného a nedávno skončeného referenda ide o ľudí, ktorí nepovažujú za dôležité kultúrno-hodnotové témy. Takto to čítam ja z […]

Pokračovanie článku

Pán Chromík, ak niekomu chýba logický úsudok, ako môže byť právnikom?

Takáto otázka ma napadla pri sledovaní diskusie ku Vládou SR prijatej Stratégii ľudských práv v jednej nemenovanej televízii a opakovaných výpadoch pána Chromíka proti ostatným diskutujúcim. Už som si na jeho „prístup k diskusii“ dávnejšie zvykol, ale zaujala ma jeho zaujatá argumentácia o tom, že schválená Stratégia ľudských práv ide proti ľudským […]

Pokračovanie článku

Prečo stále Duleba a prečo často nepresne?

Takáto otázka ma napadla už viackrát, ale v nedeľu počas jeho odpovedí na otázky moderátora v diskusii na RTVS v relácii „O 5 minút 12“ som sa rozhodol predmetnú otázku sformulovať do krátkej úvahy. Nie som síce riaditeľom Slovenskej spoločnosti pre zahraničnú politiku a teda nemám ani taký prístup k informáciám a ani toľko času venovať sa podrobnej […]

Pokračovanie článku

Opakovaná verejná výzva na odpovede pán Chromík.

Pred pár dňami som na blog.pravda.sk uverejnil článok pod názvom „O čo vlastne ide v referende pán Chromík?“, v ktorom som informoval o liste, adresovanom pánovi Chromíkovi a v kópii aj Aliancii za rodinu (AZR) a tiež Prezidentovi SR. Otázky smerovali k tomu, ako pán Chromík uplatnil petičné právo v praxi pri organizovaní petície, na základe ktorej bolo […]

Pokračovanie článku

Podpora rodiny len naoko alebo naozaj – časť prvá?

Patrím ku generácii, ktorá zažila také zákonné pravidlá, vďaka ktorým naše deti nemali v dôsledku príjmu svojich rodičov nad zákonom stanovenú hranicu nárok na rodinné prídavky. Bolo to už po roku 1989 a bolo to v období, keď platili takéto zvláštne pravidlá: keď som ako podnikateľ platil daň z príjmu právnických osôb 40 % plus ďalších 15 % vtedy, ak som si tie […]

Pokračovanie článku

My máme svoj názor a ak ho presadíme, tak si hovorte čo chcete! ! !

V množstve rôznorodých informácií ku problematike referenda sa radový občan Slovenska už dosť ťažko orientuje. Našťastie sa v ostatných dňoch aj napriek stanovisku ľudí z prostredia komunity LGBTI, že sa nebudú zúčastňovať diskusií s ľuďmi na strane Aliancie za rodinu – AZR, sa uskutočnilo viacero diskusií, kde sa proti ľuďom za AZR posadili aj odborníci na […]

Pokračovanie článku

Už aj Blog. pravda. sk má z niečoho strach?

V nedeľu 1.2. 2015 sa na Blog.pravda.sk objavil ďalší z manipulatívnych článkov anonymného prispievateľa, ktorý sa teraz aktuálne označuje ako „ludvik“. V úvode tohto manipulatívneho článku ku blížiacemu sa referendu, vychádzajúceho z nesprávne koncipovanej petície, ten anonymný autor spomenul aj moje meno v hanlivých a najmä nepresných súvislostiach. V […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 233311x
Priemerná čítanosť článkov: 3763x

Autor blogu

Kategórie